Nejedna společnost si uvědomuje, že nákupní tašky s potiskem jsou skvělý marketingový nástroj. Velmi zásadní je také samotný obal. Proto se investují statisíce i miliony do krásného obalu, který upoutá na první pohled. To je moment, který rozhoduje o tom, jaký produkt si zákazník vybere. Představte si na chvíli situaci, kdy klient nakupuje v prodejně. Vidíte spokojený výraz, pomohli jste vyřešit jeho potřeby a jako poslední krok mu věnujete tašku, aby vše odnesl domů. V tuto chvíli odchází a vy jste získali zákazníka.
Je na tomto scénáři něco špatně? Ano! Ztratili jste možnost další propagace zdarma.
Spokojený zákazník, návštěva nebo obchodní partner potká na cestě z obchodu velké množství lidí. A každý jeden z nich může získat informaci, že Vaše společnost nebo projekt existuje. Pokud jste ho vybavili taškou, na které není Vaše logo nebo slogan, udělali jste vše správně až na poslední důležitý krok.
Pomocí nákupní tašky s potiskem jste mohli ukázat vaše logo či obchodní sdělení všem lidem, které Váš stávající zákazník potká na cestě z prodejny. A to se bavíme pouze o situaci, kdy je taška použitá pouze jednou! Pokud je nákupní taška kvalitně zpracovaná a má poutavý design, zákazník ji použije opakovaně, na jiných místech nebo jí věnuje někomu dalšímu, kdo ji nosí a ukazuje dál.
Zvyšování povědomí o značce je důležitým marketingovým krokem.
Tímto krokem informujeme, že Vaše společnost existuje. Připomínáme, s čím můžeme pomoci a jaké problémy můžete pro své zákazníky vyřešit. Jakmile uvidí zákazník Vaše logo dostatečně často, uloží se mu vaše společnost do podvědomí. Pokud komunikujete jasně a dostatečně srozumitelně, vzpomene si na Vás ve chvíli, kdy bude mít problém, který zrovna Vaše společnost umí vyřešit.
Jak probíhá výroba nákupní tašky s potiskem? Proces je velmi jednoduchý.
Nejdříve je potřeba se zamyslet nad samotným využitím tašky, kterou budete potřebovat. Každý materiál nabízí jiné možnosti a je potřeba vybrat ten nejvhodnější. Ať už se rozhodnete investovat do elegantních papírových tašek nebo zvolíte ekonomickou variantu plastových materiálů, obojí bude mít vliv na celkový dojem. Ten potom určí, jak pravděpodobně se zákazník vrátí k užívání tašky v budoucnosti. Podívejte se na porovnání jednotlivých materiálů tašek.
Pokud je pro Vaší firmu důležitý dopad na životní prostředí naší planety, podívejte se na porovnání ekologického dopadu jednotlivých materiálů nákupních tašek.
Materiál už máte vybraný? Pojďme se podívat na tvar a velikost.
Jakmile víme, z čeho nákupní tašku vyrobíme, přesuneme se na výběr velikosti a tvarového zpracování.
Který tašky můžeme pořídit:
- košilkové tašky
- tašky s průsekem
- tašky na míru
- tašky s páskovým uchem
Ať si vyberete standardní tašky s páskovým uchem, které se prodávají u kasy v prodejnách s potravinami, přes tvar košilky známého z oddělení zeleniny až po tašky s klasickým průsekem uvnitř. Ty je možné vytvořit v provedení jednoduché, zdvojené nebo podložené. Samozřejmostí je také výběr velikosti samotné tašky. Od standardních, už předem daných velikostí je možné připravit také tašky na míru v neobvyklých velikostech.
Jste připraveni na poslední krok přípravy nákupní tašky s potiskem? Tím je výběr barvy a samotného potisku.
Představu o materiálu a velikosti už máme, nyní zbývá jen vybrat nejvhodnější barevnou kombinaci a samotný potisk. Obojí by mělo na první pohled upoutat pozornost a zároveň přenést požadované emoce. Ať už máte manuál korporátní identity pro práci s barvami a fontem nebo si raději vyberete ze široké škály hotových motivů, tašky by měli vždy barevně ladit s logem nebo zprávou, kterou chcete komunikovat. Vše by mělo být jasné a na první pohled zřetelné.
Plánujete objednat nákupní tašky s potiskem ve velkém nebo potřebujete jen menší množství?
Ať už plánujete větší či menší objednávku každý projekt je individuální. Specialisté vám nákupní tašky s potiskem nacení, proberou všechny velikosti a tvarové možnosti a poradí s výběrem toho nejvhodnějšího materiálu. Samozřejmostí je potom samotný potisk a dodání finálního produktu. V mnohých případech může být výhodnější a rychlejší zvolit specializovanou a zaběhlou společnost vyrábějící například pouze nákupní tašky s potiskem, než všeobecné grafické studio vytvářející široké spektrum propagačních předmětů.