Správné držení těla = atraktivnější vzhled

Tentokrát čistě z pohledu estetického. Začneme tím úplně základním, co už tady bylo řečeno v předchozích postech a pak se budeme soustředit na jednotlivé části těla.

1. Celkový vzhled a pohyb

Pěkné vzpřímené držení a ladný kontrolovaný pohyb prostě vypadají atraktivněji a mladistvěji než dnešní, bohužel velice časté postavení těla s rameny rotovanými dopředu, předsunutou hlavou, povoleným vypouleným bříškem, nadměrným prohnutím v bedrech, vystrčenými lopatkami atd.

2. Správné držení hlavy s vyváženým obličejem

Dělá to, že působíme uvolněně a přirozeně. Kůže na našem obličeji je ideálně napnuta, nekrčí se, krk je dlouhý a uvolněný. Pokud máme hlavu skloněnou více dolů, tak si zaděláváme na dvojitou bradu. Při obličeji zvednutém nahoru pak pokožka na čele a tvářích není vyhlazena a může docházet ke zvýšené tvorbě vrásek.

3. Shrbený hrudník znamená povislá prsa

Opravdu tomu tak je. Můžete si to klidně vyzkoušet před zrcadlem. Čím více se vyhrbíte tím více vaše tvary zaniknou. Nemluvě o tom, že samotné shrbení zad vypadá nepěkně. Hrudník by měl být napřímen tak akorát, ani příliš „vyprsený“ ani shrbený, člověk pak vypadá pěkně elegantně a přirozeně.

4. Nesprávné postavení pánve a přílišné prohnutí v bedrech

Prohnutí v bedrech a překlopení nebo stlačení pánve může způsobit to, že naše bříško vypadá na pohled větší a vypouklejší a to i když máme svou normální váhu. Vyrovnaná pánev s přiměřeně aktivovaným hlubokým břišním svalstvem a pánevním dnem naše bříško naopak krásně zplošťuje.

5. Postavení nohou

Nohy do X či nohy do O jsou mnohdy chybou v držení těla, kterou jsme si prostě jen nesprávně naprogramovali v mozku. A pokud, budeme vědět jak, dá se s tím stejně jako u všech výše popsaných chybiček něco dělat.

Be Sociable, Share!