Reklamní předměty je dobré nepodceňovat

Když padne řeč na reklamní předměty, valnou většinu lidí napadnou v prvé řadě reklamní propisky, visačky či různé nálepky, které nesou název dané společnosti, která je vydala. Ovšem, v případě, kdy se firma rozhodne do takovéto reklamy investovat a vybere si dobrou společnost, která nabízí více možností než jen propisky či bločky s logem firmy, může své zákazníky potěšit daleko více než za normálních okolností. Ne nadarmo se totiž říká, že tento marketingový tah ne třeba podceňovat. Já sám jsem jakožto jednatel společnosti zabývající se nábytkem, investoval do podobné kampaně peníze a nyní se mi investice postupně vrací v podobě spokojených zákazníků, kteří se u mne ve firmě nebojí utratit své peníze.

Propagační předměty vyvolají vlnu zvědavosti

Veškeré propagační předměty, které jsem svým zákazníkům, obchodním partnerům a také zaměstnancům věnoval, v nich vzbudili vlnu zvědavosti a dychtivým způsobem chtěli poznat další nové a nevšední předměty, které zdobilo logo naší společnosti. Musím uznat, že například určité kancelářské potřeby, USB nosiče či dokonce domácí či sportovní potřeby, uměli potěšit valnou většinu klientů včetně mě samotného. Má žena dokonce byla obrovsky nadšená z řady dětských potřeb, které jsem nechal zhotovit, jelikož v podniku nabízím i vybavení do dětských pokojů. Maminky jsem tak s tímto konceptem jednoznačně oslovil, což je vidět i na stoupajícím prodeji dětských postýlek a přebalovacích pultů. Zákazníci prostě milují dárky, tudíž je dobré jim je čas od času dopřát.

Dárkové předměty věnuji na každé vhodné příležitosti

Dárkové předměty jsou v tomto oboru takřka samozřejmostí. Snažím se je tak svým podřízeným i významným obchodním partnerům věnovat vždy, když se naskytne vhodná příležitost. Tou může být například firemní večírek, workshop či přednáška o mých zbrusu nových produktech. Nebojím se je ovšem čas od času věnovat i svým zákazníkům, kteří dělají můj byznys takovým, jakým doopravdy je.